glömde säga en sak...

idag är det även den 15 november och nummer femton i kalendern betyder 15 månader tillbaka i tiden att det är mackes och min månads dag, hihi! så grattis till oss! tror inte änns ja har nämnt det för honom än, haha. fast det är ju inte så speciellt 1/5 mindre innan det är 2 år? haha. äsch, tycker inte man ska överdriva den dära "fira-månaders" grejen. blir sså töntigt och överskattat. års dag eller så är väl klart man firar till det lite. i början när jag och marcus var tsm kommer jag ihåg med att jag tyckte det var "viktigt" att vi va på våran månads dag. men nu känns det inte så viktigt längre, haha! som sagt, kan bli lite för mycket om man måååste va då och vi måste fira för vi har varit tsm i 5 månader och så, liksom det är väl inget och fira kom igen. ska man sitta sen när man är 45 (om man skulle vara tsm då) oj, idag är det våran 567:e månad tillsammans så vi ska kanske gå ut och äta lite idag. nej men ni fattar kanske vad jag syftar på och om inte så är detta bara min åsikt :)



puss älskling :) tack för allt sooo faar hoppas du orkar med mig ett tag till :)
fegge och macke i 8:an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0