h e m m a

hemma nu och ingen marcus innan jag kom hem blev det, lite sugit om ja ska va ärlig. ikväll ska ja sova ensam. känns som ja inte sovit ensam på evigheter. inget emot att sova med macke, men ska bli skönt att sova ensam i min säng inatt då kan ja bre ut mig bäst jag vill utan att vara orolig att störa ngn eller utan att behöva bli utknuffad av hans tjocka roooompa (utala som sean banan) så ja får ligga med halva kroppen utanför sängen, kan säga er att det är inge vidare. man blir lidande när man alltid måste ligga ytterst! han har legat ytterst en gång sen vi blev tsm, EN GÅNG! jag har gjort det 455389465873 gånger. men snäll flickvän som jag är accepterar jag det.... ;)

min gulliga mamma gör pastasallad nu, mumsis! älskar det.
nu ska jag digga musik, braaa musik och läsa toms blogg, såklart .
sen duscha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0