heeeeeeeeeej

marcus kom till mig igår natt, inget ja hade ngt emot så han är hos mig nu :) vi har precis gjort kladdkaka som vi snart ska äta, muuuums :) jag är jätte slö idag och har fortfarande lite ont i huvet. dock är det bättre nu än vad det var imorse och det är tur som bara den. ska åka och hämta marcus mobil sen som han glömde på bussen igår, smart! men mamma ringde bennys pappa som jobbar som buss chauför och han hade tydligen jobbat igår på den bussen macke åkte och han hade hittat marcus mobil och mina vantar! så ska hämta den hos bennys pappa sen, haha! smart kille man har.

jag ska kila ner och kolla på mammas pojkar nu med macke, sen äta kladdkaka :) gottt! hejssvejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0