heheheh

Dagens låt: in your shadow I can shine - tokio hotel
Dagen hår: en toffs
Dagens kläder: leggings, tunika, munkjacka
Dagens roliga händelser: ehm, ensamma hemme me and ma brother
Dagens planer: har inte så många kvar, se på mamma till en mördare sen ringa marcus
Dagens vill ha: 4 mars!!
Dagens saknad: marcus :(
Dagens drog: muskiken
Dagens tråkigaste: att helgen tog slut
Dagens finaste: mina kakor ja gjorde på praktiken
Dagens humör: rätt bra
Dagens längtan: julen, branäs, 4 mars
Dagens vän: humeli, jessica för hon är typ den ända ja träffat
Dagens bästa: skön hemma kväll
Dagens sämsta: att jag måste operera knät
Dagens skämt: de va ngt jessicas mamma sa på willys, va kanske inte ett skämt men de va kul
Dagens roligaste: de som lovisa sa ;)
Dagens person: vet inte, frdriko kanske för ovanlighetens skull
Dagens bästa lektion: har inte haft ngn lektion
Dagens mat:
biffstråganof elr ngt på praktiken sen ost sås med biff och pasta. mycke biff x)
Dagens dryck: ramlösa
Dagens tack till: haha, mig själv för att jag har varit duktig och lagat mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0