helooojsan

ska försöka slänga in ett litet inlägg, är lite stressad för jag ska på hockey med min pappsi och hans kompis så måste snart springa och göra mig iordning lite. känner mig typ som en dränkt jag vet inte vad för det är ju sånt sjukt underbart väder ute, ironisk. spö regn och ja cykla först från praktiken hem till macke och sen packa ja ner mina grejer och slängde på mig en regn jacka och gick sedan till busshålls platsen i detta underbara väder och efter det har jag åkt moped från bussen och hem så ja va dyng sur och skitig när jag kom hem, väldigt roligt :o sen var det typ en miljon minus ute eller något! uschan. skönt att vara hemma iaf kan jag löva :)

har inte hänt så mycke speciellt i mitt liv annars. imorgon ska ja umgås med brudarna och sen sova hos macke :) men ska inte sitta och slösa bort eran tid med att skriva sjukt tråkiga saker. ville bara göra en liten update och nu har ja gjort det. ska byta kläder och platta håret nu, om det änns är ngn mening.....(?) jo de är det. hatar mitt hår oplattat! :o pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0