lörday

vaknade för en halv timme sen, så himla skönt!
mitt V på tanjenbordet har blivit cp :( måste slå på den hela tiden
så om det fatta ett v här och där så vet ni varöfr nu, bra bra .

jag ska hjälpa min kära vän sarah med hennes design på bloggen
nu. kommer ta ett tag känner ja, men ja har ändå inget för mig
så då kan jag lika gärna göra henne nöjd och gla' för idag är ja
på lite bättre humör än igår vill jag erkänna, igår va allt pest allså
men alla har vi väl sådana dagar antar jag, min hade ja igår

ikväll bär det iväg till marcus för 40 års kalas hos anna, hans mor
ska bli roligt, hela familjen ska med. så blir lite rajraj, haha
får hoppas de blir roligt. men nu har sarah skickat massor bilder
så bäst att jag börjar med hennes header nu! pussssis


THE PAIN OF LOVE, WE DON'T BELONG BELONG BELONG TO ANYONE
AND WE GO ON AND ON AND ON AND ON (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0