new moon

jessica och jag har bestämt oss för att gå och se på new moon, blir ej på premiären den 20:e utan den 21:e, dagen efter en lördag. hade varit lite kul att gå på premiären men känner inte för att gå på sen föreställningen klockan 12 på natten bara för att vi ska få sitta brevid varandra så blir 21e som sagt ist. tror det kommer bli kanon (y) verkar ju helt underbar! ska boka biljetterna imorgon, hoppas de fortfarande finns kvar :)

nu har jag i varje fall kommit hem. sitter här ny duschad. längtar efter helg helt galet!! synd att det inte är fredag imorgon men det är liksom en hel till dag, oorkar inte. men är bara att bita ihop och hoppas dagarna går fort, vill sova!!


jag älskar dig helt galet, du är det bästa som finns
det finaste i mina ögon, helt underbar
finns ingenstans jag hellre vill vara eller
tillhöra. du är allt jag kan önska mig.
15 månader på söndag, helt sjukt vad
tiden går älskling men jag mår så bra
med dig, vill vara med dig hela tiden.

du är kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robby och jag ska ju gå den 20.e! :D :D

2009-11-12 @ 16:34:49
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: Jossan

såg de på din blogg :D

2009-11-12 @ 19:29:20
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0