owowo NOICE

snö ute = kallt = inget kul
snö ute = snart jul = mys och roligt
ja det snöar det är sant, har gjort det lite hela dagen. men på eftermiddan började det på riktigt

har stekt 80 biffar idag tills imorgon, säga vad man säga vill men det va roligt. lite annorlunda mot de andra dagarna. sen bakat bröd och styrt. har varit på trädgårdshotellet hela dagen, imorgon blir det villan igen och severingen och så. ska åka till mackke om ett tag, sova hos honom inatt :) hihi, gillar jag (L) imorgon efter praktiken blir det kanske gymmet sedan föreläsning med ngn om ngt(?) låter bra. men ska med mamma och det hade med självkänsla att göra så det kan bli intressant. har lovat mammis så ska hålla mitt löfte :)

längtar till helg!! vill sova, imorse var jag så död man kan bli, hörde hur hela huset knaka för det blåste så mycke och under mitt täcka var det så varmt så ett tag hade jag tanken att ringa och sjuk anmäla mig bara för att få ligga kvar under mitt varma täcke. men till slut tog jag mig samman och gick upp, drog extra länge på det men jag han trots allt. skönt att sova hos macke inatt, får jag sova iaf en timme o lite till mera. börjar nio imorgon så räcker att gå upp tio i 8, sen dra mot villan vid sisådär halv/tjugo i nio. så kan kanske till och med gå upp 8 :) SKÖNT

nu ska ja laga maten till mig och far, sen fixa iordning mig och packa lite.
pussiss


JULEN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0