rubrik

HEEEEMMMMAAAAA

bra första dag på praktiken
lugn dag, men jag tror att detta kan bli heeeeeelt okidokiiii :] ska vara i serveringen hela denna vecka, så det är mest bära ut tallrikar, plocka bort disk hålla koll på allt som är på buffé bordet, ja ni förstår! sov hos marcus-älskling inatt, mysit. skönt att han inte repade igår så fick vi mera tid för varandra. vi kollade på festival (vhs film) sen slutade videon att funka så då satte vi på eva och adam och kollade på de första 2 avsnitten i den första serien med dom. den då eva och adam blir tsm. så himla bra den serien är alltså, bästa! haha. sen imorse åkte macke iväg typ halv 7 och jag låg kvar och snarka till halv åtta då jag gick upp. insåg senare att jag kunde gått upp typ tio i 8 för jag var så in i hudsingen snabb imorse, ovanligt!! så jag åt frukost länge och läste noga igenom corren och om LFC som tog SM-guld! så himla kul att det går bra för ett dam-lag i östergötland och ett herrlag (ÅFF SÅKLART) . cyklade sedan mot trädgårdshotellet som ligger på andra sidan åtvid ifrån marcus hus, haha! så ja ficm mig en redig morgon gymnasik vill jag lova. var helt utmattad när jag kom fram. inte nog av alla backar, det blåste ju storrm ute, skojar inte. jobbade iaf till typ kvart över 3 ngn gång, då hade vi diskat klart allt oså. var en lugn dag today, var bara 32 gäster. gjorde det jag nämnde i början av inlägget plus att jag fick göra en kak smet som vi ska grädda imorgon! cyklade iallafall hem till skrutten när ja slutat. ingen var hemma, men jag besluta mig för att stanna tills han kom hem så vi fick se varandra. vi kollade på de återsrående avsnitten av eva och adam som vi inte orkade se igår. sen fick jag skjuts till bussen som gick vid fem över sex och nu har jag landat här. skönt! imorgon börjar jag halv tio så jag får en liten sovis imorgon, iaf om man jämför vanliga skoldagar. så det ska jag inte klaga på asså :) imorn blir det troligen gym efter praktiken. måste ta mig ner till skolan ngn dag med och prata med min turism lärare för jag har noll koll på hur jag ska gå vidare med min resa. sen har jag ingen ork till det. får bli ngn helg.....längre fram...ja det låter bra.

får räcka va?
känns som jag fått med tillräckligt, om inte för mycke. höhö
out


gud vad macke skulle älska mig om han såg denna bild :D
hitta denna underbaring till bild när ja gick igenom gamla
bilder förra veckan, haha! vilken härlig hårfärg............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0