snart helg ;)

onsdagen slut! nu kommer det gå fort tills fredag, är så trött om dagarna vill bara ha helg helg helg och lov lov lov! men nu är det inte så långt kvar innan lovet, eller där ljög jag. det är ju en hel månad! men som ja sagt tidigare, tänk positivt josefin, positivt.
idag har det varit massa praktikanter på villan, vi har varit typ 5 serverings personal, annars brukar vi vara typ 2? frida, marcus kusin var där och en tjej från allé. dom har elevensval på alléskolan tydligen så då hade dom praktik. elin skulle vara där imorgon med :) nu sitter jag iaf hos marcus och väntar på att han ska komma hem. gick hit efter praktken, har även varit och hämtat ut pappas min och kristers hockey biljetter till imorgon. va helt dugn sur när jag kom hit så nu sitter jag i ett par av mackes snigga byxer. mina leggings vart helt fuktiga så dom kliade som tusan, inge vidare asså. sitter och funderar på hur ja ska göra sen när macke ska repa, om ja ska gå med? är de värt att gå ut och bli dyng sur igen, äh nej va! lockar ju inget vidare...
på fredag blir det kanske chill dricka och käk hos emilia med tojja fia och emilia her self :) käka gott och dricka gott. jag hoppas det iaf, länge sen ja träffade dom så skulle vara helt oook faktiskt! längtar efter dom jö (L) så hoppas det!
sen lördag är det new moon med jessica, KANON!
men nu ska ja sätta på eva & adam säsong 1 när dom var mini och se de avsnitt ja har kvar där medan ja väntar på pojken min :) <3 kisses



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå vara med när ni gör massa saker :( ingen frågar mig typ.. bara du oftast!

2009-11-18 @ 21:44:56
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, men kan höra om det också kan va med kanske :) <3

2009-11-19 @ 17:02:30
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0