söndaaag

ännu en helg har då susat förbi, tusan så fort tiden går asså. verkligen, den bara flyger förbi.
igår var det 40 års fest här hos marcus, och det var kanon! bara att jag var trött, haha! väldigt
trött. men de var roligt iaf. de är alltid lika kul att se vuxna människor väldigt onyktra, hoho
och det fanns en hel hög som var här igår som var det kan jag säga, men det var roligt!
sen så stannade jag hos marcus inatt :) så nu sitter jag vid deras köksbord och ska hem om ett tag.
det är ju fars dag idag och johan och vickan kommer hem till oss :) himla roligt. skit länge sen
jag träffade vickan känns det som, men det är bara typ en månad. eller bara och bara.
det är ju ganska länge i och för sig. men det ska iaf bli roligt. så blir en eftermiddag med dom.
sen imorgon är det praktik igen, serveringen imorgon igen. men det är roligt!

har inga planer för veckan mer än gym och så. igår var jag faktiskt ute och sprang, påtal om
träning och gym. gick ju inte speciellt fort, men bra ändå. fick lite ont i knät men sket i de.
kände att ja ville testa och det gick ju bra, så blir nog en liten runda då och då. känner sig
så duktig efteråt. men idag har jag verkligen sååå ont i kroppen. känner mig som en gammal
kärring, haha! så himla pinsamt. men det går väl över, hoppas ja. annars blir det värre.
men den smällen får jag väl ta isånafall, haha. nu ska ja platta håret och sminka mig :)
SES!
(sitter vid victors dator och har inga bilder) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0