söndag

hej mina kära läsare :)

har spenderat natten hos tojja, jätte roligt att träffa henne eftersom vi inte hade gjort det på mega länge. så mycket snack och gott framför tvn. det var day after tomorrow på tv, men vi insåg vid halv elva att vi inte skulle orka se klart filmen så vi gick och la oss ist och somnade rätt skapligt. båda var trötta! sen idag på morgonen har vi inte gjort ett dugg, kollat roliga klipp på youtube och så.

nu sitter jag hemma, har varit hemma ett tag. hade jätte huvudvärk förut när jag kom hem, usch mådde nästan illa till och med av den. men jag tog en kopp kaffe och la mig framför tvn och kikade på mammas pojkar! så nu är det lite bättre, skönt! måste bara tillägga att jag älskar tim i mammas pojkar, han är så jävla het, sex på han :)
jag har fått bilderna från club sensation som var för en månad sen med. så håller på att lägga opp några bilder på min bdb, men slänger även upp dom här i detta inlägg lite längre ner. imorgon är det tillbaka till praktiken. 2 veckor kvar nu, sen är den slut. saknar skolan, eller iaf kompisarna! så ska bli lite skönt sen när det är slut även om ja har de kanon! sen längtar jag efter julen som en galning! underbart, julmat, julmusik åh blir helt galen, förstår inte hur man kan hata denna högtid, underbar ju

nu ska ja slänga upp bilderna från sensation 16 oktober sen ska ja gå ner och äta av mammis goda tocopaj som vart kvar igår, mumsigt! hejsvejjjss


tojja tess jag emilia jossan sofia lina


sötisar, julia tojja tess


sofia lina jennifer gripan julia tojja & jag


tess & sofia


sofia lina jennifer


tojja & jag


julia och tess


söta julia och lina


tojja & jullan


julia tess & gripan


jag julia & tojja pusskalas


lina tojja jennifer julla & tess


jullis och tessss


jullis tojja jennifer :)

nu får ni inga flera :)
hade en jätte rolig kväll på förfesten iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0