vaccinerad

idag har ja tagit svinsprutan, inte speciellt ont när dom tog den men måste erkänna att ja har rätt ont i armen just nu. den värker och sådär, så jag hoppas att det går över och att jag inte blir sjuk elr ngt inatt. eller det skulle vara lite skönt, men med tanke på att ja ska till sjukan imorgon vill ja inte ha en massa feber plus att ja vill till marcus på kvällen så därför ska ja försöka hålla mig frisk. idag har det varit väldigt lite att göra. är förvånad själv! brukar bara mycket på tisdagar. sluade iaf vid halv 4 typ så då tog ja bussen vid fem över 4 och sen fick farfar hämta mig vid bussen så nu har ja varit hemma typ en timme. mamma och pappa kommer hem lite senare, funderar på att dra till med en överraskning så dom blir glada, typ laga lite mat och tända ljus? såg att vi hade soppa, sen kanske baka scones de är ju gott. ja de får det nästan bli. ja har iaf vari duktig och diskat och tvingat fredrik plocka ur diskmaskinen så trots allt skulle ja nog klara mig rätt bra ensam. jag tror att ja fungerar så att ja tar tag i saker bättre när det vuxna inte är hemma. då kan ja diska, laga mat, gå ut med sopor osv utan att tycka det är överdrivet tråkigt eller jobbigt som allt sånt bara känns när mamma ber mig. kanske är jag som är crazy, men ja tyckker faktiskt så. det är nästan kul att plocka och fixa när de inte är hemma, kanske för ja vet hur glada de blir, speciellt mamma när ja fixat och sådär. hihi!

imorgon ska ja vara på villan igen men sen tors och fre ska ja laga julmat på trädgårdshotellet, de två sista dagarna. men ja tror att de kan bli kanon så ingenting emot det. fy bubblan för sjukhuset imorgon, men ja överlever...kanske. sen saknar ja marcus, inte sätt han sen söndags kväll :( okej de kanske inte va så länge, men om man är kär är det länge, då kan 1 minut vara länge, 1 sekund. helst skulle man aldrig vilja lämna varandra. nu ska ja sluta skriva och gå ner och fixa och styra så mamma och dom blir glada med maten, lite tidigt än kanske. men ska förbereda :] hare!


SÅ JÄVLA HET!!
TOM.K SÅKLART!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med om det där med att plocka och städa när man är själv. av nån anledning så är det inte lika jobbigt som när mamma ber mig xD

jag tycker faktiskt det är kul att göra mamma glad :D

2009-11-26 @ 10:05:36
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så känner jag med! det är konstigt, men när en förälder ber så känns det skit jobbigt så blir man bara irreterad xD

2009-11-26 @ 16:09:10
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0