farmville!?

varför spelar jag egentligen det är ju fan skit lång tråkigt. speciellt när man bara sår hela fält med samma sak...tar hundra år att skörda allt. okej, nu låter jag som största nörden seriöst.

är extremt rastlös. känns som jag har spenderat hela dagen här förutom en stund förut när jag gjorde pannbiffar. tycker inte om söndags kvällar, dom är så himla långtråkiga. känns som jag går och väntar på att någonting ska hända, men ingenting händer. väntar i stort sätt bara på att tiden ska gå så man kan gå och lägga sig. egentligen skulle jag kunna gå och lägga mig nu, vet inte varför jag inte gör de. antagligen på grund av att det känns som halv 8 är aningen tidigt...men jag gör ju ingent bättre så egentligen kan jag bara lägga mig och sova. knäpp man är. jag skulle behöva sova också för den delen, sov bara 6 timmar inatt och det är lite. okej 6,5 timme typ, men de är också lite. 10 timmar på helgen är lagom för mig, inte 6,5! nog tjatat om min sömn, väldigt intressant för övrigt. om jag skulle så marcus jädra farmville fält. ställde upp och tog hand om hans farm nu, för han kunde inte. han har hjälp mig en annan gång. amen gud, nu kom jag åter in på farmville ämnet och låter som en farmville-tönt! jag ska nog sluta när jag kommer till level 30 :o gaah, nu hände ngt upptäckte jag så ja måste göra om allt på hans fucking farm. meningsfullt inlägg, i knoow! men palla!
SÄG VAD JAG KAN GÖRA OCH SEN VILL JAG HA CHEESEBALLS :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0