friidääääj

är hem kommen från min kära macke nu :) gick dit igår efter gymet, skulle tränat med julia men hon var där tidigare så jag körde ca 1 timme själv! riktigt skönt och idag har jag till och med träningsverk. men iaf, macke repa igår så jag gick hem till honom och duschade och lite sen kollade jag på inglorious bastereds. helt ok film, älskar brad pitt alltså. macke kom iaf hem vid halv 11 tiden så vi kollade klart på filmen tsm sen somnade jag ganska skönt asså.

imorse blev det uppgång vid halv 11, vart tvungen att åka hem vid 12 för pappa fyller idag och vi skulle äta tsm han jag och fredrik + att han skulle få våran present :) så nu har vi gjort det. inga planer för fram till imorn kväll, skönt! så ikväll ska ja bara kika på idol och så och imorn kväll ska ja servera på kalajs! himlans roligt ska det bli. hoppas de går bra, men de tror jag nog att det kommer o göra. på måndag börjar praktiken, är nervös men tror det ska gå bra :) allt för stunden. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0