glad fast sur eller kanske förvirrad?

jag är självklart glad för det är lov nu, gud så välbehövligt. har inga planer över huvud taget utan jag får ta en dag i taget och se vad som händer. vanlig seg dag i skolan, kök och ja hade väl rätt mycke att göra sedan samhäll gjorde inte mycket fick sluta tidigare och allt så det var skönt. åkte hem efter skolan och har stor städat hela rummet. så nu är det rent. jag hade en rått fan på rummet inatt, hörde den men såg den dock inte. men ja hörde dens vidriga tassar på golvet + att papper och grejer jag har på golvet prasslade. kunde inte somna om i min säng var livrädd så ja la mig i mammas säng, hon sov ändå i soffan inatt ;)
ikväll ska jag inte göra någonting ska med mamma och pappa ut på puben som vi har här ute på landet ;) äta lite sen återvända hem för att titta på idol i min ensamhet. hade velat att macke skulle komma men han skulle repa...kanske att han dyker upp senare. äsch får se, har inte så stora förhoppningar. ah :/ vi får seeee


känner mig så himla förvirrad. jag vet hur mycket musiken betyder för dig och jag accepterar det mer än ngt annat. jag skulle aldrig be dig om att sluta spela eller repa. men ibland känns det som jag sätts i andra hand.
jag vill inte att det ska vara så, men samtidigt vill jag inte vara den tjatiga flickvännen som bestämmer hur du ska göra, och ja vill absolut inte att du ska ägna 100% av ditt liv på mig för jag vet att det inte fungerar så. men jag tror inte du förstår hur jag känner. du uppfattar mig fel. jag är inte perfekt och ibland kan jag bli lite väl sur jag veeeet, förlåt för det. men det är så svårt, jag blir "svartsjuk på din gitarr" om man kan säga så. äsch det är så svårt att förklara så att någon ska förstå hur jag menar. hur jag än förklarar det känns det som att jag låter som "tjejen som vill ha all uppmärksamhet av sin kille" men det är inte så!! som jag sagt tidigare, det känns som jag kommer i andra hand ibland, jag kanske bara är förvirrad och har helt fel...jag vet inte!?

allt för mig. fått skriva av mig lite!
PUSSS




Kommentarer
Postat av: Tojja

jag förstår precis det sista du skriver.

Jag förstår mig inte ens på mig själv.. det är svårt. <33

2009-10-23 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0