in schooool

sitter i datasalen, har haft turism! känner mig lite ensam har nämligen varit ensammen på lektionen. de resterande typ 4 elevena som skulle vara med är försvunna, personlig sovmorgon eller arbete hemma? hhm, personlig sovis tror jag! för det va inte långt ifrån att även jag tog det ;D men sen var jag duktig och pallra mej upp. sov ju hos marcusen inatt, det är så himla varmt och mysigt när man ligger där under täcket så måste man upp i kylan, bbrrrr. för det är verkligen kallt ute nu!

idag händer ingenting. wallander kväll med mor och far ikväll, har lånat tre nya wallander av tojja! sen innan dagen är slut hoppas jag våran dricka är fixed till imorn! annars blir jag ledsen i ögat, men det borde den vara :) måste lämna in mina fucking lott pengar med :o orkar inte gå till nygård men måste kanske göra det sen iaf. jobbbbbiiigt

men nu måste ja gå ner på serveringen, ska först planera frukosten och sen SEVERA! så himla kul :)
pusshejssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0