löööördag

okej, vid sex igår körde mamma ner mej till åtvid. hem till jullan där det blev förfest med tojja, lina, sofia, jossan, emilia, miki, jennifer x2 och julia såklart! tror inte jag glömde någon, förlåt isf :o käkade mat från oasen och vid 8 tiden stack vi mot tåget. tåget var inställt fick vi veta när vi kom till station, men som tur var så ersattes den av buss! alla va skit peppa och vi satt och sjöng som fan på bussen, vi hade jätte roligt verkligen! sen när vi väl kom fram där club sensation var så såg vi massa massa folk. så vi ställde oss i kö. alla tröck på som fan så man blev typ mos mot en kant som var där. vi hamnade iaf i kö i över 2 timmar! jag kom in cirka halv 12 och så var jag dyng sur, de regnade ju ute. vakterna och poliserna va dumma i huvudet med. skrek att vi skulle backa, men det gick inte för dom bakom tröck typ på som fan! och dom ba "det är inte vårat problem" . var så jävla arg när jag kom in att jag knappt ville dansa alls. jag gick endast in för det kostade 140:- . det var inte värt så mycket pågrund av deras SÄMSTA system! usch! men sen var det kul där inne och på förfesten! roligt att lära känna nytt folk ;D vi var väl hemma vid halv 3 tiden och somnade kanske vid halv 4! vaknade vid 11 hos julia. har chillat och kollat på film. sen kom mamma och hämta mej och nu är dte inte så länge sen jag kom hem :) har duschat och lite. helt underbart skönt!

så nu ska jag äta, plattahåret och sen kolla på idol avsnittet som jag missade igår! sen kommer min efterlängrade skrutt hit :) hare! bilder från gårdagen kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0