morning morning

idag är jag uppe med tuppen, ja iaf nästan. vaknade vid 8 och sen kunde jag inte somna om så jag har legat och vridit på mig i sängen jätte länge sen gav jag upp vid halv 10 så då gick jag upp och satte mig här. macke är här men han ligger minsann kvar i min säng och snusar. jätte trött och slö är han! hoppas han vaknar till snart så vi kan gå ner och äta frulle :) känner mig elak och jag går ner och gör det utan honom, haha.

jag har blivit beroende av ännu ett facebook spel, denna gång av caféworld! det är skit skoj. spelar inte så mycke farmville längre så caféworld får väl ersätta ;) okej jag känner mig som största nörden seriöst.
planer för idag är? jag har typ inga planer, skulle kanske gått på bio ikv med lillebror men vi får se. vet inte vad vi skulle kolla på isf. vi fick en varsin bio biljett av våran kusin på våra födelsedagar.

men ska gå in till macke nu :) pusssis


i 8:an ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0