mysigt höstväder är det idag!

har varit ute och tagit ett par kort i höst vädret :) kände att jag verkligen behövde komma ut. har mest suttit inne ända sen i fredags (a) haha! vart inte så mångra bra bilder, bara ett få tal. men vad gör det om hundra år :)

marcusen har åkt hem nu. har varit helt rastlösa hela dagen. till slut balade vi iaf en äppelpaj! :) mums!
vart jätte god, så den ska ja smaska på ikväll. ska bara va hemma och ta de lugnt. fredriko och ja skulle åkt på bio men ingen film lockade. jag hade velat se jackson filmen som har premiär idag. men den ville inte bror min se. så skippa det och sprarar biljetterna till ett annat tillfälle. skulle vilja ha godis.....synd att man bor på landet alltså, haha! men nu ska jag se på i taket lyser stjärnorna :) har laddat ner den klart nu. pusssssss


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Åh jag med :'D <3

2009-10-28 @ 16:06:41
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Ska kanske köa från kvällen innan, annars blir det från morgonen samma dag :) Men vi kanske ses! <3

2009-10-28 @ 17:42:48
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0