zoom into me

nu har jag pluggat klart på hotell frukosten, den är helt klar nu! får hoppas att marie tyckte den blev bra.
jag är väl ganska säkert the one and only som har färg bilder, haha! så lite speciel kommer jag bli! ;)
tänkte jobba lite med turismen nu strax, ska bara samla ork. sen ska ja hjälpa mamma att renskriva ngt när hon kommer hem, men hon åkte nyss på teater, skulle kolla på någonting.

jag ska iaf lämna in svininfluensa vaccin lappen imorn, om att jag vill bli vaccinerad :) sen har jag fått tid för den där gardacil sprutan också, så jag ska med ta den. vet inte när det var, men lite längre fram! nu ska jag fixa turismen...

ps. jag har fått en finne i bakhuvudet :o hur stor som helst och gör ont!!!!!!!!


älskarlåten :) zoom into me - tokio hotel
Is there anybody out there
Walking alone
Is there anybody out there
Out in the cold
One heartbeat
Lost in the crowd
Is there anybody shoutin’
What no one can hear
Is there anybody drownin’
Pulled down by the fear
I feel you
Don’t look away

Zoom into me
Zoom into me
I know you’re scared
When you can’t breathe
I will be there
Zoom into me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0