älskade fredag

äntligen fredag igen, veckorna bara rullar iväg nu för tiden, vet inte vart alla dagar tar vägen. men jag ska inte klaga för jag har ingenting emot det. snart är det december och första advent och det är ju så himla mysigt. it pulvet snö, mörkt med massa advents ljus stakar och stjärnor i fönstrerna, gud finns det något mysigare :) snart kommer den riktiga hösten med, det känns i luften nu på morgonen. imorse var det bara 4 grader ute och det var frost ute, känns helt sinnesjukt. nyss var det ju sommar!? 5 veckor kvar i skolan sedan 1 vecka lov, sen 4 veckor praktik och sedan är det 1:a advent och december o snart jul, känns hel knäppt, haha :)

idag slutade vi vid 2, men vi fick gå lite tidigare för vi hade skolkort efter skolan. eller typ kvart över två, men vi ville hinna fixa oss lite. jag vart skit dålig på grupp bilden :/ blä. såg ut som värsta tjockisen, mitt självförtroende sjunker till botten när jag ser t.ex ngt sånt. vill bara sluta äta och träna träna träna så jag kan få känna mig smal som alla andra. men jag vet att det inte är rätt. man måste kombinera det, men det tar ju så lång tid. vill träna!! men får inte idag, mitt knä kommer bli pajjat då om jag ska hålla på att träna varje dag. har redan lite ont idag. nu ska jag vila i helgen sen köra som ett as måndag - onsdag och sen en dag till som jag inte vet vilken än. men men. jag vart iaf ok på det enskilda kortet.

imorgon ska jag till marcus, ska sova hos honom och sådär, underbart faktist. han är typ bäst :)
men nu räcker det, ni får ha en bra kväll nu ska jag gå ner och tända en brasa och göra varm smörgås tårta :)
pussss


älskling du är det bästa som finns .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0