äntligen fredaaag

den här veckan har ändå gått riktigt snabbt tycker jag. första veckan var helt sjukt seg, trodde jag skulle dö. 2 dagar kändes typ som 2 veckor. men förra veckan och den här veckan har bara susat förbi, inte för det gör mig någonting :) då blir det snart loov, redan skol trött. haha!

jag slutade för ngn halv timme sen, hur sjukt jävlans seg sista lektion som helst. jag trodde jag skulle dö asså. tänk er ett varmt klassrum klockan 1-halv 2 på en fredag eftermiddag och läraren står och pratar politik i 1,5 timme! fy helvete. likadant var det i tisdags. bläk vad jag hatar samhällskunskap! nu sitter jag iaf i mackes rum och lyssnar på musik och sådär. är själv här för macke har inte slutat än, hans sista lektion började för 10 min sen och håller på till tio i 4 ;) skapligt kul på en fredag, haha! så jag ska va med han en liten stund när han slutat. så kommer mamma sen efter jobbet så ska vi åka till apoteket och fixa ett knäskydd eller ngt liknande som ska få mitt knä att vara mindre svullet. lovade helena att fixa det tills nästa gång vi träffades och jag ska till henne på måndag så sista tillfället idag att fixat. sen ikväll kommer iaf marcus till mig :) inte helt fel faktist.

men men, skönt med helg nu. ingenting planerat och det känns riktigt skönt. är sugen på en sån där lugn helg :)
skriver kanske senare , pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0