äntligen slut på måndag

hatar måndagar, man blir deprimerad av att veta att en hel lång jobbig skol vecka ligger framför än....
idag har jag haft 4 långa sega lektioner, på gympan skulle jessica och jag cykla på motions cyklar för vi har en liten överenskommelse med våran gympa lärare eftersom ingen kan vara med, men vi cyklade typ 5 min sen dunkade vi hög musik och åkte inlines i hela stora hallen i sporthallen (y) skit skoj, men ont i ryggen alltså...
det var väl typ dagens höjdpunkt med skolan. sen slutade jag tjugo i fyra och stack direkt ner till gymmet så körde jag i en timme, sköööönt! tojja komma även så hon var där en halv timme eller ngt såntdär :) sen tog jag bussen starx efter fem hem och så hämtade mamma upp mej. nu sitter jag här trött i benen men känns skönt. ska ner och äta scones och soppa strax, mums! är vrål hungrig, har inte ätit sen halv tolv förutom ett päron innan träningen. ni vet jag ska gå ner i vikt så jag får bara ära 3 ggr om dagen, frukost-lunch-middag. sen om jag blir hungrig imellan äre frukt som gäller. har funkar bra idag och igår. är inte så farligt att vara så hungrig så att magen skriker, man överlever även om man måste vänta. nu har min mage varit hungrig på mat sen klockan 5? men jag har överlevt för jag sitter här ;D

nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med det sista med maten sen äntligen äta. skriver nog inte mera idag.
så godnatt :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0