baaack

ikväll är andra avenyn tillbaka igen kom jag på, och idol audition börjar igen. inte lite gött! idol är alltid lika roligt i början asså, alla jävla nötter som seriöst tror dom kan sjunga men sen låter det som jag vet inte vad. kan inte bärja mig tills jag får se dom göra bort sig i tv :) sen mitt älskade andra avenyn, älskar det så hårt. underbart att det börjar igen, äntligen lite bra på tv igen.

men nu måste jag ringa till lillis och berätta läget för honom hur det ligger till och sådär med knät nu när jag vet. sen ska jag läsa i min engelska bok. vi lånade en bok på engelskan idag och tills på måndag ska vi ha läst till kapitel 15 :o seriöst asså, hur bra tror hon ja är på engelska. äsch får väl göra så bra jag kan. om 50 min sitter jag iaf klistard vid tv:n och sen 2 timmar framåt :)

puss och godnatttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0