farmvilleeee

gud, det spelet fängslar än verkligen. helt besatt av att ta hand om alla djur och alla olika grejer man odlar och så där, nu håller jag på att så vindruvor. har ingen bensin så måste göra för hand och det tar typ hundra år.

anledningen till att jag skriver är för jag troligen fixat praktik plats, i åtvid, på ett hotell plus massa mera skoj. trädgårdshotellet :) imorgon ska jag ringa en kille som heter tomas och sen ska vi bestäma en dag att ses så ska vi snacka lite om vart jag vill vara och så. KANON!! en sak som jag oroat mig för som fan och nu fick jag va i åtvid som jag ville, skita braaaaaaaaaa .

godnatttt, nu ska ja farma klart sen lägga mig i min säng och hoppas att jag inte hostar ihjäl mig lika mycket inattttttt som jag gjorde natten till idag, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0