hooome sweeeet homee

hem kommen från staden nu, gick kanon bra hos helena. ska ringa till ulla på hälsofabriken och försöka fixa så jag kan gå till henne ist och sen börja att gymma där. vore kanon eftersom det är precis vid skolan och jag behöver verkligen komma igång nu så det känns verkligen som detta blir en bra start, längtar redan nu!! :)
föresten, vet ni vem som körde från vårdsberg hem? jo josefin. jag körde i min första rondell och det gick kanon. snart ska jag nog våga mig in i åtvidaberg och börna runt lite, haha!

skönt att ännu en måndag är slut, imorn är det ingenting som är planerat, men på onsdag har ja tänkt sova hos min lilla sjukling. det är nämligen så att min turism och resor lektion är inställd på torsdag för min lärare skulle på ngt möte så jagfick sovmorgon. dock fick ja en uppgift att göra hemma, men det fixar jag ju i helgen eller så utan några problem, ohja! på fredag har vi skolfoto, hjälp mig med håret...mörkt eller ljust? jag måste veta.

nu är ja jätte hungrig, ska gå ner och se om mamma är färdig med maten :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0