hos marcuuus

jag sitter här hos marcus, kom hit igår vid 5 tiden. vi har nte gjort ett dugg vettigt igår eller idag. fast det gör vi fan aldrig längre. vi kollade på baksmällan igår, sen såg macke på halva ice age 3 igår men ja somnade. sen såg jag den andra halvan imorse ihop med honom. och nu håller vi på att ladda ner mera filmer så antar att vi ska se på någon av dom kanske innan jag åker hem. jag kom på att jag har två grejer i turismen som jag måste göra till imorgon som jag glömt bort hela och hållet...jobbigt! så jag får plugga när jag kommer hem. ska lära mig typ 60 platser som jag sen ska kunna pricka ut på en karta, tack gode gud att det inte är tills imorn iaf..sjukt svårt och jobbigt.

imorgon ska jag äntligen träna igen, har faktist längtat efter det hela helgen. så himla skönt efter. i fredags fick jag även brev från ortopeden i linköping där det stor att dom ska återkalla mig inom 3 månader...och då antar jag att vi ska diskutera operation. skrämande, men jag måste helt klart göra det...tyvärr. ibland önskar man bara att man var 5 år och det ända som var ett problem var att man tappat bort din docka. men så enkelt är ingenting längre, och jag antar att saker och ting kommer att bli ännu värre, jag är ju bara 17 år.

näpp, nu får jag ha skrivit klart.
måste bara säga att jag verkligen älskar gabriel från linköping som va med på idol i freeedag!!! MUMS
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0