måndag igen

macke är sjuk, gick hem till honom efter svenskan för att våran engelska var inställd, eller vi skulle typ läsa klart till kap. 15 i boken, men ja gjorde det i helgen så jag hade ingenting att göra :) så gick hit och har lagat makaroner och korv åt mig själv medan macke käka frulle, så nu har jag nyligen ätit! mumsigt. ska snart ner till gympan, ingen aning om va ja ska göra. jessica och ja skulle ju cykla och så, men i onsdags när vi skulle snacka med andreas om det så kom han inte, så vet i tusan! vi får väl gå ngn förbaskad promenad!!

efter skolan ska ja in till sjukgymnasten, sen har jag tur idag så min snälla mamma ska vänta tills jag är klar så ja kan åka med henne hem. förra veckan fick ja ju vänta typ en timme på bussen i spö regnet, inte ngt vidare roligt direkt...
men idag har ja tur som sagt. har typ inte sovit ngt inatt för jag har haft sån jädra hosta så är skönt om ja kan komma hem skapligt. men men, that's it.

fredag är det skolkort, vill färga håret innan, men ska ja färga lite mera blonda slingor eller bli mörk brunett?
I DON'T KNOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0