måste måste

gud nu känns det som jag bara måste få ur mig ett par saker någonstans och det känns som min blogg är ett bra alternativ faktist? jag tänkte bara skriva ett par rader om hur jag känner, ni som känner mig förstår antagligen vem jag vill tillägna det till :)

det har gått över 1 år och min känsla blir bara starkare och starkare varje dag för dig. jag hade nästan gätt upp hoppet för stunden om kärlek men sen så kom du från...ja vart ifrån? vem fan hade kunnat tro att vi skulle stå där vi är idag för sisådär två år sen? inte fan hade jag gjort det, och inte fan hade du gjort det. jag vet egentligen inte hur vi har hamnat här, men jag vet att allt känns så jävla rätt. du är min bästavän, min pojkvän, min första riktiga kärlek. du har visat mig vad kärlek är. innan trodde jag att jag visste, men jag hade ingen aning. det var 1000 miljoner gånger bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig. jag är glad bara med dig i närheten, vi behöver inte göra ett piss, vi kan bara ligga stilla brevid varandra, bara jag har dig brevid mig. dock vet jag att du inte skulle klara av det din rastlösa jäkel! jag vill inte tänka mig att fortsätta utan dig, nu är du självklar i mitt liv. jag hoppas vi alltid kommer att hålla ihop, vad som än skulle hända så kommer du alltid vara sjukt speciell. nu känns allt så himla rätt, någonting har aldrig känts så här rätt. jag vet vad jag vill och jag vill vara med dej hela tiden. jag älskar dig "MACKAN" ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0