mys heelg

det blev en riktig såkallas mys helg alltså :)

igår stanna ja i åtvid efter skolan, jag fia och emilia gick hem till emilia, tog de lugnt i ett par timmar och vid 5 tiden började vi att fica käk, tacos blevre och de va mycket gott. som efterätt gjorde vi glass med varma bär. liite gott asså! vid 7 stack vi till linda och ponta där de va fest. vi hade inte tänkt dricka men blev svin sugna så vi fixade lite dricka på typ väldigt kort varsel men det fixa sej, himla bra! så blev lite fest igår med. blev ut körda vid elva för linda mådde inge bra, stackarn! så vi tog med oss ett par folk och "efterfesta" hos emilia redan vid elva. men vad gör man? så vi var väl ett tio tal i hennes lilla 1:a , haha!
sen vid halv ett tog maakie och ja bussen hem till mig. idag har vi bara tagit det lugnt, kollat tv, suttit vid datorn osv. nu vart jag tvungen att farma på farmville ;D vi har mysteriet på greveholm maraton, himla mys!
vickan har även varit här en snabbis idag, så skojj att se henne <3 :)

ae, nu ska ja gå ner till min lilla gubbe :) han stannar här inatt med.
jag älskar honom mycket asså :)


10 december blire lasse på cloetta center, gllömt säga det!
FETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0