onsdag, halva veckan avklarad

jag sitter hos marcus och tar det almänt lugnt :) ska sova här inatt, sovmorgon imorn, myspys !

idag lagade vi mat till restaurangen för första gången, hade med th och det va väl så där..
ska ha det varje onsdag nu framöver och kan ju inte säga att det va jätte kul. vi blir så många då och det finns typ inget att göra så man blir bara rastlös. jag baka bröd till imorgon för då är våran klass ensamma i köket så då kommer det troligen finnas mera att göra , hoppas det ! sen fick ja hjälpa till lite här och var plus städning, sen suttit och glott en hel del, ingen höjdare. jag blir såååå trött av att sitta och glo.

på fredag har vi första provet efter sommarlovet, så har pluggat lite på det nu. drycker har vi prov i. typ kaffe te och vatten. inte speciellt svårt, tur det. imorgon ska ja till min sjukgymnast helena igen, känns som knät är mera rörligt nu än sist iaf, men inte känns det bra, men bättre iaf...får se vad hon säger. detta jävlans knä, vill ju träna och spela fotbollll blir så himla sugen av att kolla på tjejorna, men vad kan jag göra? ingenting, precis. så jag får väl fortsätta att tycka lite synd om mej själv, buhu!

nu ska ja mejla till min lärare ja har på första lektionen imorn och skriva att jag tar sovmorgon ;) nej jag ska skriva att jag jobbar hemma imorn bitti, men hallå klart jag inte gör det. de jag ska göra fixar jag ju i helgen, ja ska ha en fet sovis imorn. GÖTT! om ni undrar så sa min lärare i måndags att vi kunde göra så om vi ville, jobba hemma på torsdag morgonen asså.

simma lugnt.



blir en bild på käre robin i vintras bara för ja saknar vintern lite faktist. mysigt ju!
sen saknar jag robin med lite, vart har du tagit vägen lille bobbin? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0