19 april

hem kommen från en tråkig måndag i skolan. tror de är värsta dagen på veckan i skolan alltså, bläk. men nu är den avklarad och det känns kanon asså. macke kom till mig igår kväll så vi myste i min säng och kollade på wallander! too goood. somnade rätt sent så har varit seg hela dagen i skolan, höll på att somna sista lektionen. har även varit på gymmet och tränat med ulla plus lite själv. skönt! blir det imorgon också (y) känns skönt att vara igång igen. ikväll ska ja inte göra ngt speciellt. ta dt lugnt. för imorgon blir de gym sen sova hos babe. för onsdag morgon ska vi till sthlm, min och hans klass. sen snacka folk om att NV3 ska med. de märks så att säga! ska bli riktigt nice med sthlm och med min trevliga vän jessica. vi ska göra staden osäker och återuppleva minnen från den staden, haha :) älska stockholm!!!!!!!

men ja ska tvätta mitt löshår, ta bort lockarna och sådär, sen är de nog käääk snart! HÖRS.
JULIA LÄGG UPP ROM BILDERNA PÅ DIN BLOGG MIN ÄLSKADE, WANTO SEEEE

palla va seriös :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0