fredag!!!

är på kanooooooon humör. har varit det hela dagen. jessica och jag har varit helt crazy hela jävla dagen asså. så kul! har skrattat så jäkla mycket. jätte seriös sista lektion! ohja. nu sitter jag hemma och tare lugnt i sängen. kom hem för en timme sen. har slängt i mig lite käk och ska snart börja fixa och packa lite inför ikväll. ska grilla och ha det trevligt med jonna och julia igen. ska bli kul, förra gången vart as härlig så är riktigt taggad nu när solen äntligen kommit fram igen. var lite tveksam där imorse, men hoppas vädret håller i sig nu helt enkelt. sen ska jag nog sova hos marcus ikväll. utnytjar han lite ;) nejrå.

hur som måste jag åka hem skapligt imorgon för att jessica och jag ska servera på fest imorgon och tjäna lite pengar. så ska hämta henne i björs på eftermiddagen, så ska vi skirva om vårat kort som vi skulle kasta upp på scen 4/3 men sket i för vi va....cp. så ska skriva om de och skicka till dom ist. vet att det är minimal chans att dom läser. men vill ändå skicka de eftersom vi köpte kort och fixade en gullig nalle till dom sen bara sket i allt. så skickar det ist för att de ska stå och damma igen! men nu ska jag fixa inför kvällen. vi hörs nog imorgon! KISSES


så har vi varit all day lång asså.
jag och jessi sitter och glor på naturen och små lyssnar på nisses ointressanta snack.
helt plötsligt hör vi...."blblablabla vecka19 är jag i warsawa"
jag och jessi: SVISH, KOLLAR PÅ VARANDRA MED CP MIN "DÄR HAR TOKIO HOTEL VARIT"
hahahahahahaha och börjar as garva åt varandra. nisse: ah det var ju roligt!
fyfan vad kul!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET VAR ROLIGT xD

Men det var bara vi som fatta ;) <3

2010-04-16 @ 17:00:02
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja för alla andra är så tråkiga. men du jag och tokio hotel är roliga och bäst :)

2010-04-16 @ 17:20:40
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0