fredag

vaknade för en timme sen av att jessica skickade sms. guuuu så skönt jag sovit inatt, helt underbart. hur som helst har jag precis ätit frulle framför tvn och tagit de lite lugnt sådär på morgonen. tråkigt väder ute, jag som hoppats på sol som de stod i tidningen att de skulle va idag, men nejnej. ska snart sätta mig på min moped första gången detta år och gasa ner till ulla på hälso. orkar inte ta bussen för då måste jag passa den och vänta osv mycket bättre med moppen kan ja köra hem när vi är klara. så ska starx fixa mig!

sen måste ja städa mitt rum när jag kommer hem från hälso. de är så stökigt. packningen sen birka och mitt besök hos lena ligger över allt. har iaf hunnit sätta på en maskin med tvätt me grejer ja ska ha imorgon! men nu ska jag kila. ikväll blire brudarna också, jessica sofia och emilia! sen kanske en natt med min grabb, så jävla nice! <3 love U


saknarrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0