Godmorgon

Jag och macke vaknade för 1½ timme sedan. Har käkat ägg mackor som vi båda tycker är såå gott, muums! Men nu har han åkt hem, skulle repa. Så jag ligger här i sängen själv och lyssnar på "Hey soul sister" som jag har blivit helt galen i. Helt otroligt att det är ngt annat än tokio hotel jag lyssnar på. Men den låten är riktigt härlig!

Farmor och farfar ska bort vid tre och ja ska ta hand om olle en stund då. Ut och gå med honom och se till att han har lite sällskap. Sen ikväll ska jag och min mamma åka in till stan och se på bio, änglavakt och sen ut och käka. Ska bli riktigt mysigt. Det var alldeles för länge sedan hon och jag hittade på något! Men nu ska jag städa rummet. Konstigt att jag aldrig lyckas hålla det rent under en hel vecka, otroligt alltså! Vi hörs, CHIAO!


jag & mina tjejer! (L)


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

hahahhaa, jag är väll det...hahaha. Men nöden har ingen lag!!!! ;)

2010-04-24 @ 16:02:55
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

Hoppashoppashoppas! :DD<3



Längtar tills de släpper sina sommardatum :3 Typ sommartruné tror jag det skulle vara, skulle ju spela i tyskland, kanske ska dit då 8D

2010-04-24 @ 18:22:35
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0