långfredag

pippi på rymmen går på två så självklart tittar jag på de, astrid lindgrens nörd som jag är. marcus åkte precis hem. han skulle till loftahammar och hälsa på sin gammelmormor & gammelmorfar. så nu sitter jag här ensam och väntar på att mammas kompis med barn ska komma hit. dom ska komma ett par timmar och sen i eftermiddag kommer min moster hennes man, min kusin och hennes kille hit. ska bli kul för vi har inte träffats på länge. mamma och ja ska ta oss en sväng ner till åtvid snart med. måste hämta min hårförlägning och köpa bleknings medel till den. så måste va i åtvid innan två för då stänger spelhörnan, men de ska vi nog hinna (y) . så nu ska ja sätta över mina pengar från sparkontot så ja har råd att ta ut håret ;) vi hörs kanske ikväll!!
have a nice lååååångfredag!


äntligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0