like a phantomrider

nooow it's time for you and me, time for you and me...time for you and meeeeeeeeeee, now i'm here, no more fears, angel dont't you cry i'll meet you on the other side, gooooodbyyyyyyyye, tralallalala. sitter i mitt ny städade rum och lyssnar på den bästa låten på hela humanoid (enligt mig) och sjunger högt och fint. phantomrider, underbar låt! har precis städat rummet och jag måste säga att det måste vara de bästa som finns att städa med hög musik av tokio hotels ljuva toner...eller jag vad nu ni har för favorit band/låtar att lyssna på! blir genast mycket roligare.

gick kanoners hos ulla, ska börja träna knät på gymmet nu. så skönt att komma igång!! känner mig som en uppsvälld tjock gris som bara äter, skiter sover. men kan jag börja röra mig lite iaf. för fy så illa de varit med träningen senaste tiden. och allt godis i påsk. men nu när skolan börjar blire ordning och reda igen. och regelbunden träning 2/3 gånger i veckan. och nu måste jag ju verkligen göra de med om jag vill att mitt knä ska bli bra, så känns som en bra motivations källa.
men nu ska ja börja fixa mig för bussen går om 1½ timme. blir käk och möjs med brudarna sen sleepover hos min man :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0