lördag 17 april

hinner inte skriva speciellt mycket. tänkte bara slänga in en liten update. kom precis hem ifrån marcus! och nu ska jag alldeles starx ta min gamla moppe och bräsa mot björs för att plocka upp jessica. så ska vi fixa lite inför tonight. det är jobb på G som ja tror jag sagt! finfint. måste stryka, tvätta mitt löshår, locka håret osv, men de får ja göra när jessi är här.

igår kväll vart nice! grillning vid bysjön med jonna och julia. ett glas vin blev två och sen tre osv, så vid 12 vinglade jonna och jag till jonnas buss sen gick jag till unpluggeds repa innan macke och jag stack hem och somnade som stockar. men nu ska ja åka och hämta kvinnan! ha't fint :) pussssss

4 mars tvåtusentio!!!!!!! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0