ollebolle

har varit ute i solen med min farmor & farfars hund olle. tog oss en liten promenix och han var lika snäll som alltid. sen fick vi oss en fika hos farmor & farfar också, möms!

nu har jag precis klivit ur duschen plus tvättat ur alla lockar i mitt löshår och dränkt det i fuktgivande medel så det inte blir så torrt. för om man inte ger löshåret fukt så blir det torrt och tråkigt och så börjar håret lossna från själva trenset. så mycket viktigt att inte bara schamponera löshåret och "balsama" . utan andvänd inpacking eller liknande. själv har jag ett medel från nivea som ska reparera skadat hår och ge det fukt, skit bra tycker jag! man ska ha i det efter man klivit ur duschen när håret fortfarande är blött. finns på H&M!

nu ska jag klura ut vad ja ska tillaga för käk ikväll. mamma jobbar sent = josefin fixar mat.
sen ska ja till marcus laterrrrr som jag sa förut, tooo gooood :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0