ordet snygg = betydelse BILL

vill ni veta vad SNYGGHET/SEXIGHET/VACKERHET (kalla de vafan du vill) är kan ni kolla på början av denna video så har ni fått det klart för er. (filmat från oberhausen ej av mig)



nu ska jag sova. det är inget bra att avsluta kvällen med att kolla på stockholms videos från 4 mars. då blir man helt uppspelt. men som vanligt har jag inte lärt mig det än....eller jag har lärt mig det men jag kan inte låta bli att titta. för är man lite ledsen som ja va förut så är det tamej fan det bästa man kan göra. man blir så glad och önskar bara jessica satt brevid så man kunde blåsa upp kinderna göra ett prutt ljud och trycka ihop ögonen i kors så det känns som att hjärnan ska sprängas! men ja får väl göra den minen i min ensamhet. godnatt på er! skönt med sovmorgon imorgon.

blir dålig update de kommande dagarna. kanske onsdag kväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

FLASHBACK! Från konserten, OMG.

Superfin blogg btw! :D

2010-04-22 @ 20:12:08
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0