söndag

vart inget inlägg igår för jag hann tyvärr inte. hela fotogrferingen och allt tog mycketmycket längre tid än vad vi trodde den skulle göra igår. jag emilia & jessica va hemma hos jessi vid halv elva. tog över sex timmar att bli fotade och allt. men guuuu så gott de va med tacos när vi kom hem. kollade på hey baberiba och sen åkte jag hem. var så galet trött så jag slocknade direkt när jag kom hem och sov ända till för en timme sen, dvs halv ett.

idag skiner solen och man blir ju för gla' . önskar ja kunde sticka ut och springa, saknar det så mycket. men ja ska ta en cykel tur. för ja måste röra på mig och jag vill passa på att va ute nu när solen skiner så fint så. snart är det sommar, asså de är helt galet! längtar så mycket. till kvällen åker jag iaf till macke, myspys på dä va :) nu ska ja klä på mig och dra ut. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0