Sööndag

marcus kom till mig inatt så jag vaknade upp med honom imorse igen, myyys! vi gjorde scones och nu har vi bara slappat i min säng med datorn på magen. jag ska göra min engelska b läxa och om två timmar ska vi dra hem till honom. ska färga hans hår och sådär idag. sen om han ska repa får vi se va jag hittar på under tiden. blir nog bra! samla kraft till en ny vecka nu, men på fredag är det valborg och fest och jag längtar! hoppas på bra väder.
men ska sluta skriva och göra läx-helveten.

varför blir det alltid så fel när man försöker göra något bra? försöker alltid vara en bra vän och behandla dom jag älskar på ett bra sätt. vill inte göra någon ledsen. livet är verkligen inte enkelt. ïbland önksar jag bara att jag var 5 år och att de ända problemen som fanns var när barbie dockan hade tappat huvudet.


ge mig sommarlov och kaggebo, där finns inga problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0