tokio hotel i asien!

tokio hotel har dragit till aisen för lite promotion, konsert, signering, modevisning med mera. jag tycker de är så jäkla stort. de där tyska killarna slutar aldrig att imponera. nu är dom så jävla nära sin stora dröm, att få spela i tokyo. hittade massa bilder på thf, och ja säger som ja sagt en gång tidigare. när man ej trodde dom kunde bli snyggare och charmigare....så blev dom det. i'm fucking dead








så jävlaa snygga. finns inte ord som räcker till.
ursäkta mig nu, men ärligt kom och fucka mig..riktigt jävla hårt!

automatic aukustiskt och phamtomrider aukustiskt live. seriöst jag blir helt gråtfärdigt och får en klump i magen av dom när jag hör det. och när bill pratar till fansen och ler vill jag slita ut hjärtat och skiva upp det i småbitar!!
 DAMN, I MISS THEM SO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0