Valborg

jävla skitkorv asså, det har börjat regan. självjävlaklart. men nu ska ja inte hänga läpp över det, vad är klockan, kvart över 3? mycket kan hinna ändras. och om det inte gör det så kommer jag och mina girlis få en kanon kväll iaf. det känner jag på mig! är jätte taggad. det har börjat att ljusna lite nu iaf, så jag håller alla tummar, och ni får också hålla alla tummar. men det står faktiskt på yr.no som är en jätte bra väder kanal att de ska sluta regna vid 18.00, det vore ju pöööörfekt. men ja ska inte lyssna på väder-människor längre. dom får fan oftast lön för att ljuga, jävligt soft jobb!

ska chilla lite här hemma nu en stund, vänta på att mamma ska komma hem och lite. sen tar jag bussen vid kvart i sex och möter upp viktoria nere i åtvid, så ska vi handla och lite. sen blire vidare till emilia :) riktigt nice! kommer bli en kanon kväll tror jag. HA EN BRA VALBORG, I WILL :)


bruds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0