19 augusti!

Fullt ös denna dag känns det som asså! Klockan ringde 05.15 och de va bara att pallra sig upp och dra sig mot jobbet. Sen har jag jobbat hela dagen, fram till fyra typ. Efter jobbet hälsade jag på Marcus en snabbis som låg hemma och slöa. Sen stack jag hem och har tvättat diskat och lagat mat sen dess typ. Så väntar på pappa nu så vi kan äta ngn jäkla gång!

Snart kommer Marcus hit igen, möjspöjs! Så blir sofiTiScH med honom ikväll. Imorgon ska jag jobba IGEN, men bara frukost. Sen blir de TAGGA för att festaaaa på kvällen. Rixfm festival, Erik Grönwall spelning(helt klart höjdpunkten!!!! morrrrr) och sen krogen med Jessica Emilia Sandra och Tojja! Dock ska väl Jessica och ja inte dra för många shot, vankas jobb på någon herrgård på lördag klockan 15. Inte ngn höjdare att vara bakfull som ett as som ja va sist vi drog ut, haha fy helvete!

ae. nog tjatat från mig, AO


tojja och jag typ sommaren/våren 2005 i kaggebo? hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0