Fredag kväll

Hej där bloggen!

Sitter i soffan och tittar på tv med mor och far. Har haft en riktigt mor/far & dotter kväll. Jag och mamma fixade en jätte god mat, risotto och vitlöksbröd. Sen åt vi jätte länge och drack rosé och grejer. Värsta värsta helt enkelt. Bror min är ute och far som vanligt, så han kunde inte vara med. Men that's life liksom. Hade en köks lektion idag och gjorde en feting frukost. Sen slutade vi. Tog 12 bussen till stan och körde en körlektion. Gick bra, de är liksom bara sånadär små saker kvar att fila på. Men jag hoppas jag klarar av uppkörningen!! N-e-r-v-ö-s-t-JA! Hur som, drog ett varv på stan efter körlektionen. Hittade ett par basic svarta leggings som ja behövde. Sen en klänning till imorgon. Allt från H&M =)

Imorgon blir de ÖS på Sköna gröna Grebo med mina härliga flicks! Blir käk hos Emilia innan vi tar bussen mot Grebo för feestaaaaaaa. Kommer bli en svin härlig kväll, känner de på mig :) Nu ska ja strax ta bort sminket och allt och byta lakarn i sängen, känner för nya rena. Så kommer jag sova som en GUUUUUD! Hörs imorgon! Love


New dress! 299:- på H&M.
Rätt tight, men ja älskar den. Då sitter den verkligen uppe. Bilden på mig vart lite suddig, men är inte riktigt överrens med min kamera än. De beror iaf på att närbilds inställningen av ngn anledning hela tiden ställs in....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0