Körkortspanik!

Inte haft tid med ngt bloggande idag efter skolan. Vart inne i stan och övningskört med mamma, tränat nere på gymmet första gången på hundra elva år. Men ska komma igång nu igen(!) sen har jag bara bankat in körkortsteori i min hjärna. Och mera ska de bankas nu innan ja ska sova. Bryter ihop snart. Panik i min hjärna för tillfället. Vill bara att allt ska bli överstökat så jag kan få mitt jävla körkort. Är så sjukt nervös och ja antar att de kommer bli värre. Damn, snälla Gud var på min sida denna vecka!?!?!?

Nu måste jag sätta igång. Skola en stund imorgon, sen in till stan. Måste vara pigg!! GAH


två fjortisar för ett par år sedan.....sånt här lättar upp i min kaotiska hjärna.....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0