Kvälls-sysslor

Ska ta mig ett fotbad strax. Är så himla skönt och så blir fötterna helt mjuka efter. Har även en äcklig fotvårta på ena hälen som jag har försökt jobba bort ett tag nu. Har äntligen fått bort den i stortsätt helt och hållet. När jag var mindre hade jag såna jätte ofta. Tycker de är så himla fult och äckligt!

Marcus ringde nyss så han är på väg hit....igen! Anledningen; hans dator är här! Kändes ju jätte snällt ;) Men nu ska ja hämta fotbadet. Sen dra på en film tror jag. Har fixat så vi kan koppla in datorn till tvn oså nu och se film =) Så ska kika över vad jag har! Puss och godnatt på er.


jag ikväll =) värsta sköna kläderna. Stor tröja och leggings, älskar det!



Footcare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0