Måndag 9 augusti

Slappar i sängen, så skönt så! Skulle måla naglarna men lyckades hälla ut halva naglacket över min hand så den är helt svart nu. Blev irriterad så sket i att måla. Gör de senare! Bara tagit de lugnt med Marcus igår och idag. Igår prata vi mest och idag har va legat och slappat framför tvn hela dagen. När jag kom hem stack jag ut och sprang, skit jobbgt men skönt efter. Sen tog ja en dusch och smeta på en ansiktsmask och tog ett fotbad. Svin skönt! Var helt slut efter spring turen och kände mig yr. Men nu har det gått över.

Får se vad jag ska sysselsätta mig med resten av kvällen! Imorgon ska jag träffa Ulla vid två och träna med henne, sen får vi se vad som händer. Kanske släpar med mig Marcus hit eller ngt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0